Kas ir CRM sistēma?
CRM sistēma (customer relationship management) – tā ir biznesa vadības stratēģija, kura ir vērsta uz esošo un potenciālo klientu izpēti un izprašanu. Pateicoties pilnas informācijas konsolidācijai par pasūtītājiem un mijiedarbības vēsturei ar tiem, tiek formēts savs patērētāju piesaistīšanas un noturēšanas plāns, kas rezultātā garantē peļņas pieaugumu. Pēc būtības, CRM sistēma skata klientus kā galveno kompānijas aktīvu.
Tehnoloģiju līmenī CRM sistēma ir pielikumu, funkciju un instrumentu kopums, kas ir saistīti ar vienotu biznesa loģiku un ir integrēti vienotā kompānijas korporatīvās informācijas sistēmā.
Vai Jūsu pārdevēji strādā labi?
Bez pienācīgas kontroles un vadības ietekmes, pat ļoti labi menedžeri līdz galam “neizliekas” uz 30%. Bez kvalitatīviem instrumentiem, vadītāji savu darbinieku efektivitāti mēra “uz tausti”. Rezultātā situācija ir šāda: vadība apmēram pārzina ieeju (klientu) un izeju (pārdošanu), bet kas notiek iekšā un ko vēl var “piegriezt” nezina un nemēra.
CRM-sistēma ļauj efektīvi pārvaldīt pārdošanas procesus:
- Plānošana: pārdošanas plāni, darījumu ilgums un “pārdošanas piltuve”;
- Darījumu kārtošana: piedāvājumi, pasūtījumi, rēķini, akti, izkraušanas;
- Analīze: plānu izpilde, pārdošana un peļņa, atteikumu statistika;
CRM-sistēmā var ne tikai saņemt statistiku par “pārdošanas piltuvi” un tekošā stāvokļa griezumu, bet arī noteikt mērķa līmeņus – gan visai nodaļai, gan arī atsevišķiem menedžeriem, bet pēc tam apskatīties – kas netiek galā, vai otrādi, kas parāda labākos rezultātus.
Kas lieto CRM?
Kā CRM palīdz?
- Darbu reglamentācija – ieteikumi pārdevējam, situācijas izprašana vadītājam;
- Izpratne par to, kur strādā slikti;
- Pārliecināties: vai plāns ir izpildīts, vai nē;
- Salīdzināt menedžerus, pamatojoties uz objektīviem rezultātiem, un pārvaldīt efektivitātes rādītājus;
CRM-sistēma ļauj izsekot un kontrolēt svarīgus rādītājus, tādus kā KPI, reglamentu izpildi, plānu izpildi, “pārdošanas piltuvi” un kontaktus. Tāpat var uzkrāt un nodot zināšanas.
Kas notiek ar klientiem?
CRM-sistēma – tas ir jaudīgs savstarpēju attiecību ar klientiem automatizācijas instruments. Pateicoties programmas iespējām, Jums vienmēr būs pieejama vienota un aktuāla informācija par klientu. Sistēmā ir realizēts regulāra darba ar klientiem, uzbūves un to stāvokļa kontroles mehānisms: “Follow-up”, aptaujas un regulāri atgādinājumi par uzdevumiem.
Mārketings:
- Klientu sadalīšana darba pārdalei pēc nejaušas izvēles, finanšu un nefinanšu datiem;
- Reklāmas atdeves novērtējums
- Masu informēšana pēc mērķauditorijām (personālās informēšanas izmaksu samazināšana);

Prom no Excel
«Vai šodien cilvēki atskaitās, sūtot Excel tabulas?»
Atskaite Excel formā neļauj pilnā apjomā kontrolēt informāciju par klientiem, izrakstīto rēķinu un veikto tikšanu patiesumu un pilnīgumu, tās dati tiek sniegti pēc iespējas, prasa Jūsu kompānijas dārgo darbinieku lielu laika patēriņu.
Kā CRM palīdz?
- Operatīvi saņemt rādītājus bez manuālā darba;
- Saņemt kopsavilkuma rādītājus ar iespēju “piekasīties” pie novirzēm (konsolidācija un dekompozīcija);
- Konstruēt atskaites, ņemot vērā darbības specifiku;
- Saprast, kas ietekmē pārdošanu: finanšu un nefinanšu datu savstarpējas sakarības iegūšana;
Ar programmas palīdzību Jūs varat veikt datu analīzi pēc šādiem rādītājiem:
- Pārdošana: produkti, dinamika, klientu grupas utt.;
- Prognozes: pārdošana nākotnē, balstoties uz tekošo darījumu statistiku;
- Kompetence un rezultāti: personīgo īpašību saistība ar finanšu un kvalitātes rādītājiem;
- Darījumu statistika: piltuve, atteikumi, panākuma varbūtība, menedžeru noslodze;
- Reklāmas efektivitāte;
- …un daudzas citas CRM un finanšu atskaites.
Ko CRM dod kompānijai?
Saskaņā ar Eiropas tirdzniecības institūta datiem, CRM-sistēmu ieviešanas rezultātā:
- Atkārtotu pirkumu skaits palielinās līdz 66%;
- Klientu zudums samazinās vidēji par 77%;
- Jaunu klientu piesaistīšanas efektivitāte palielinās par 51%;
- Klientu zaudēšanas risks, kas saistīts ar klientu menedžeru aiziešanu no darba, samazinās līdz 76%;
- Pārdošanas rentabilitātes dažādās nozarēs palielināšanās no 28% līdz 64%.

CRM- sistēmu ieviešanas rezultātā Jūs saņemat:
- Vienota bāze tirdzniecībai, pirkumiem + CRM (savstarpējas attiecības ar klientiem);
- Uzskaites un CRM kārtošana vienotā bāzē (nav apmaiņas un pārlādes, kopējie klasifikatori, klientu un preču bāze);
- “Ne grāmatveža” interfeiss, orientācija uz pārdevēju;
- Darbs, izmantojot attālināto pieeju, nodrošina darbinieku mobilitāti;
- Integrācija ar citām sistēmām: grāmatvedība, telefonija, tīmekļa vietnes;
- Atvērtība adaptācijai.
Mums uzticas

Mācību centrs Lando Pirms
Pirms CRM ieviešanas, mācību centrs patērēja ļoti daudz laika ikdienas uzdevumiem, tādiem kā, piemēram: rēķinu izrakstīšanai, mārketinga kampaņu izsūtīšanai, atnākušo uzskaitei, nedēļas un mēneša atskaitēm.
Pēc CRM ieviešanas
Mācību centrs ver vaļā franšīzi visās lielākajās Krievijas un NVS valstu pilsētās, vairākas reizes palielinot savus ienākumus!

Piesakies izmeģinājuma versijai!
Izstrādājam individuālos CRM un citus satura vadības sistēmu risinājumus.
Pieteikties