CRM Autoserviss
Sveicināti,
Mēs esam jauns IT uzņēmums un vēlamies palielināt autoservisu pakalpojumu pārdošanas apjomus un uzlabot klientu apkalpošanas paradumus. Mūsu misija ir saņemt konsultāciju no industrijas pieredzējušiem profesionāliem, lai identificētu svarīgākās problēmas darbībā un piedāvātu gatavu risinājumu, kas uzlabotu pārdošanas apjomus, palielinātu pastāvīgo klientu daudzumu, klientu apmierinātību un personificētu klienta pieeju. Šo visu mēs vēlamies panākt ieviešot programmatūru, kas automātiski veiks daudzas funkcijas, kā piemēram:
01. CRM
(klientu pārvaldības programmatūra), kas domāta klientu reģistrācijai un to kartiņu izveidei.
02. Uzskaite,
kontrole par klientu pierakstu laikiem, nepieciešamajiem veicamajiem darbiem, atgādinājumi un cits.
03.Darbinieku patērētais laiks
uz noteiktu darbu, izmaksu kontrole, darbinieku efektivitātes kontrole
04.SMS vai EMAIL atgādinājumi:
- par tehnisko apkopi;
- par eļļas maiņu;
- par riepu maiņu;
- par esošām atlaidēm autoservisu pakalpojumu klāstā;
- automobilis ir darba kārtībā un var ierasties pēc viņa;
- …un daudzas citas iespējas;
05. Informācijas iegūšana no klienta
lai veidotu savu klientu datu bāzi ar personalizēto klienta kartiņu. Pamatinformācijas iegūšana – vārds, uzvārds, dzimšanas diena un gads, telefons, e-pasts, mašīnas marka, datums kad beidzās skate. Ar šo informāciju programmatūra strādās un kā piemēru varam minēt šādu situāciju – ar klienta atļauju saņemta informācija, kad auto beidzās tehniskā apskate un mēnesi pirms tehniskās apskates beigām nosūtīt informāciju, ka tehniskā pārbaude par velti un 10% atlaide visiem remonta darbiem, apsveikums dzimšanas dienā).
Statistika liecina, ka līdz pat 70% klientu atgriežas pie noteiktā pakalpojuma sniedzēja, ja viņam par savu esamību ir atgādinājis pats pakalpojuma sniedzējs. Mēs vēlamies paaugstināt Jūsu peļņu un klientu daudzumu. Šajā kontekstā mēs būtu gatavi tikties ar Jums, lai saprastu detalizētāk kādus risinājumus mēs varētu piedāvāt un izveidot partneru attiecības.
Ja Jums rodas kādi jautājumi, droši sazinieties ar mani telefoniski vai pa e-pastu.
Patīkamu dienu vēlot,
Jūsu t2i
Piesakies izmeģinājuma versijai!
Izstrādājam individuālos CRM un citus satura vadības sistēmu risinājumus.
Pieteikties








