ATS – tās ir plašas iespējas:
Uzņēmumam
Pieņemiet neierobežotu daudzumu ienākošo zvanu un šķirojiet tos automātiski. Pieslēdziet papildu tālruņa numurus. Iestatiet sev ērtākos zvanu apstrādes noteikumus. Saņemiet un sūtiet faksus.
Darbiniekiem
Komunicējiet tīkla ietvaros bez maksas. Iestatiet pāradresāciju un pieņemiet zvanus uz mobilo numuru. Organizējiet zvanu rindas kārtību. Izmantojiet balss pastu. Pāradresējiet un pārtveriet ienākošos izsaukumus.
Vadītājam
Paaugstiniet biznesa procesu efektivitāti. Kontrolējiet savu darbinieku darbu. Apmāciet jaunus darbiniekus. Analizējiet statistiku.
Uzņēmumam
Daudzkanālu numurs
Pieslēdziet tiešo numuru ar izvēlētās pilsētas kodu un pieņemiet neierobežotu skaitu vienlaicīgi ienākošu zvanu. Visi klienti un partneri varēs jūs viegli sazvanīt. Neviens nedzirdēs signālu «aizņemts». Abonēšanas maksa par numuru nav atkarīga no ienākošo zvanu skaita.
Papildu numuru pieslēgšana
Pieslēdziet tik daudz ārējos numurus, cik nepieciešams jūsu biznesam. Veidojiet telefona pārstāvniecības, pieslēdzot to pilsētu daudzkanālu numurus, kurās gribat strādāt. Visi zvani pienāks jūsu galvenajā birojā. Nepieciešamības gadījumā uz ATS var pārvest cita sakaru operatora tālruņa numuru.
Balss izvēlne (IVR)
Sadaliet izsaukumus automātiski, izmantojot interaktīvo balss izvēlni. Klientam nenāksies ilgi gaidīt atbildi. Būs vieglāk sazvanīties ar nepieciešamo nodaļu vai dienestu jūsu uzņēmumā.
Zvanu sadales scenāriji
Iestatiet dažādus ienākošo zvanu apstrādes scenārijus atkarībā no jūsu uzņēmuma struktūras, darba grafika un biznesa uzdevumiem.
Faksu saņemšana un nosūtīšana
Sūtiet, saņemiet un glabājiet faksimila ziņojumus kā PDF failus. Faksa aparāts nav nepieciešams, pietiek ar piekļuvi e-pastam.
Konferences sakari
Varat veikt pārrunas vienlaicīgi ar neierobežotu dalībnieku skaitu. Konferencēm var pieslēgties jūsu uzņēmuma darbinieki, klienti un partneri, tai skaitā citu sakaru operatoru abonenti.
Zvans no tīmekļa vietnes
Ierīkojiet savā vietnē pogu «Pazvanīt mums bez maksas» (vai ar jebkuru citu tekstu) un dodiet iespēju klientiem operatīvi sazināties ar jūsu uzņēmumu tieši vietnē.
Balss pārvalde
Klientam nav nepieciešams iegaumēt papildnumuru – lai savienotos, ir nepieciešams tikai nosaukt jūsu darbinieka uzvārdu vai nodaļas nosaukumu.
Darbiniekiem
Darbinieku papildnumuri (iekšējās līnijas)
Savienojiet savus darbiniekus, kuri atrodas pat dažādās pasaules malās, vienotā korporatīvā tīklā ar trīszīmju papildnumuriem. Komunikācija starp papildnumuriem būs bez maksas. Telphin ATS bāzes konfigurācija ir paredzēta 3 darbiniekiem. Korporatīvā tīkla iekšējo līniju kopējais skaits nav ierobežots.
Zvanu rinda
Organizējiet zvanu rindu gadījumā, ja daudzi zvani ienāk vienlaicīgi. Tiklīdz operators pabeidz sarunu, virtuālā ATS savieno viņu ar nākamo klientu, kurš gaida savu kārtu. Gaidīšanas laikā klients var noklausīties uzziņu, muzikālo vai reklāmas informāciju. Šo funkciju viegli iestatīt ar virtuālās ATS tīmekļa interfeisa palīdzību.
Ienākošo zvanu pārvešana
Pārvediet ienākošos zvanus uz jebkuru tālruni, tai skaitā ārējo. Virtuālā ATS ļauj pārvest zvanu jebkurā sarunas momentā.
Ienākošo izsaukumu pārtveršana
Pārtveriet klāt neesošo kolēģu izsaukumus un pārslēdziet tos uz savu numuru korporatīvajā tīklā.
Pāradresācija
Iestatiet pāradresāciju jūsu ienākošajiem zvaniem uz jebkuru tālruni, tai skaitā uz ārējiem un mobilajiem numuriem, atkarībā no diennakts laika, nedēļas dienas vai citiem nosacījumiem.
Melnais saraksts
Bloķējiet nevēlamos ienākošos zvanus no noteiktiem numuriem. Tāpat jūs varat nobloķēt izejošos zvanus, piemēram, starptautiskos zvanus no papildnumuriem.
Parole savienojumam
Aizsargājiet ar paroli piekļuvi jebkuram papildnumuram korporatīvajā tīklā. Parole tiek ievadīta tonālajā režīmā ar balss izvēlnes palīdzību.
Balss pasts
Iestatiet vienoto balss pastkasti visam uzņēmumam, kā arī personiskās pastkastes katram darbiniekam pēc individuāliem algoritmiem.
Vadītājam
Integrācija ar jebkuru CRM (Atvērtais API)
Savienojiet biroja telefoniju ar jebkuru datorpielikumu, kurš paaugstina biznesa procesu efektivitāti. Tas palīdzēs optimizēt darbu ar klientiem, plānošanu, personāla vadību, elektronisko dokumentu apmaiņu, grāmatvedības uzskaiti, darbinieku apmācību u.tml. Izmantojiet gatavu risinājumu vai izveidojiet savu.
Sarunu ieraksts un glabāšana
Izveidojiet un glabājiet svarīgu telefona pārrunu un konferenču arhīvu. Kontrolējiet savu darbinieku darbu, paaugstiniet darba izpildes disciplīnu un novērsiet informācijas noplūdi.
Zvanu statistika
Informācijas uzskaite par numuriem, uz kuriem un no kuriem zvanīts, par pieņemto un izlaisto zvanu skaitu un sarunu ilgumu var noderēt personāla novērtēšanā un jūsu uzņēmuma darba plānošanā.
Pieslēgšanās sarunai
Apmāciet jaunos darbiniekus, pieslēdzoties viņu tālruņiem sarunas laikā. Kontrolējiet un vadiet mācekļu darbu, klientam nemanot.
Savienojuma aizsardzība
Aizsargājiet savienojumu no nesankcionētas iejaukšanās jūsu korporatīvajā telefonu tīklā, izmantojot pieslēgšanās shēmu ar virtuālajiem tuneļiem.
Mēs noskaidrojām, ka 72% mūsu klientu
iesaka ATS saviem draugiem.
14 dienu naudas atgriešanas garantija
Piesakies izmeģinājuma versijai!
Izstrādājam individuālos CRM un citus satura vadības sistēmu risinājumus.
Pieteikties